عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

ساخت وبلاگ

تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل 49lk5730، یک سینمای خانگی با کیفیت تصویر 1080 پیکسل است و این به معنای برخوردای از کیفیتی 6 برابر بهتر از تلویزیون‌های HD. صفحه نمایش LED به کار رفته در این محصول به محتوای تصویری جان می‌دهد و شما را درست در صحنه‌ی واقعه قرار می‌دهد. همچنین با کمک کیفیت صدای فراگیر، صرف‌نظر از اینکه چه محتوایی را تماشا می‌کنید، اتفاقات در اطراف شما رخ می‌دهند.

تلویزیون ال جی مدل LK573049

تلویزیون 49LK5730 از ‌دو پورت HDMI‌ و یک پورت USB پشتیبانی می‌کند. بنابراین تنها کافیست اراده کنید و هر محتوایی را اعم از فیلم، موسیقی و حتی بازی را از طریق این صفحه نمایش 49 اینچی تجربه کنید. علاوه بر این، تلویزیون 49 اینچ ال جی با بهره گیری از اتصال وای فای،‌ شما را به دنیای بدون مرز اینترنت وصل می‌کند و بنابراین بدون محدودیت می‌توانید از داشتن این دستگاه لذت ببرید.

زیبایی این محصول، ظرافت مدرنیته را در اتاق نشیمن به رخ می‌کشد. فریم مشکی و باریک، بدنه‌ای عاری از هرگونه مزاحمت بصری که بر پایه‌هایی مستحکم و ظریف سوار شده‌اند چشمان شما را می‌نوازند. و در نهایت تلویزیون 49LK5730 از گیرنده دیجیتال داخلی بهره‌مند است و در نتیجه شما را از خرید دستگاه‌های گیرنده جانبی بی‌نیاز می‌کند.

تلویزیون فول اچ دی ال جی همچنین از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می‌کند. بنابراین با توجه به این امکان شما بدون استفاده از دست و تنها با دستوراتی کلامی می‌توانید تلویزیون و سایر دستگاه‌های دیجیتال مرتبط به ان را کنترل نمایید.

تلویزیون ال جی مدل NANO8049

تلویزیون ال جی 49NANO80 به عنوان یک مدل ال ای دی توسط شرکت کره در سال 2020 همزمان در کنار بسیاری از شرکت‌های تولید کننده وارد بازار جهانی شد. سیستم عامل webOS از مهمترین مشخصه این تلویزیون می‌باشد که قابلیت اتصال به اینترنت و مرورگر وب از یک طرف و همچنین امکانات هوشمند آن از یک طرف دنیایی پر از سرگرمی و لذت بخش را برای کاربران فراهم می کند. در این میان کیفیت تصویر 4K نقش بسیار مهمی در اجرا و نمایش برنامه های تلویزیون دارد. کیفیت تصویر 4K در کنار مشخصاتی همچون پنل IPS، استاندارد تصویر HDR و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز به راحتی از پس نمایش برنامه‌ها با وضوح و کیفیت بالا بر می‌آید. بخش دیگر این تلویزیون رده بالای ال جی مربوط به کیفیت صدای آن می‌باشد. این تلویزیون نانوسل همراه با دو بلندگوی دو کاناله صدایی با توان 20 وات را ارائه می دهد. تنوع و گوناگونی امکانات LED ال جی به حدی زیاد هستند که اگر بخواهیم به بخشی از آنها اشاره کنیم، چهار پورت HDMI، سه پورت USB، قابلیت ضبط، گیرنده دیجیتال و DVB-S و همچنین قابلیت بلوتوث در آن به چشم می‌خورند. با دنبال کردن ما در بخش‌های دیگر نه تنها از این نقد و بررسی لذت می‌برید؛ بلکه ال ای دی ال جی نانو 80 راحت به یکی از اولویت‌های شما تبدیل می‌شود.

تلویزیون ال جی مدل UN710049

تلویزیون ال جی 49 اینچ UN7100 مانند سایر مدل‌های 2019 از طراحی پایه‌های دو شاخه‌ای بهره می‌برد. این پایه‌ها جذابیت زیادی نسبت به سایر پایه‌ها دارند و به همین دلیل کمپانی‌های دیگر نیز به این امر اقدام کرده‌اند. طراحی شیک و در عین حال ساده همراه با قاب باریک در نگاه اول شما را مجذوب خود کرده و اقدام به خرید را مطمئن می‌سازد. این ال ای دی با داشتن سایز 49 اینچ مطمئناً وزن زیادی دارد اما پایه‌های دو شاخه‌ای این وزن را تحمل کرده و نگرانی شما را از بین می‌برد. این تلویزیون را علاوه بر اینکه می‌توانید بر روی میز آن را قرار دهید از قابلیت نصب بر روی دیوار بهره ببرید و لذت دیدن برنامه‌ها را برای خودتان افزایش دهید. ظرافت و زیبایی در طراحی امروزی تلویزیون 2020 ال جی UN7100 دیده می‌شود و بنابراین فضایی دلنشین را با خود به همراه می‌آورد.

تلویزیون ال جی مدل UN71149

ال جی یکی از برندهایی است که همواره محصولات و تلویزیون‌های با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. در این مقاله قصد داریم در مورد تلویزیون LED ال جی UN711 با یکدیگر گفتگو کنیم. تلویزیون 49 اینچ ال جی 49UN711 یکی از محصولات برند ال جی می‌باشد که در سال 2020 به بازار عرضه شده است. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های مختلفی دارد و می‌تواند تصاویر و محتوا را با کیفیت بالا برای شما ارائه دهد.

 

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:33

دلیل استفاده ی بیش از اندازه ی نمک در ظرفشویی نف چیست؟معمولا به دلیل مناسب نبودن درجه تنظیم نمک و بسته نشدن محفظه ی نمک این مشکل به وجود خواهد آمد.

تعمیر ظرفشویی نف

به چه دلیل ماشین ظرفشویی نف در زمان شست و شو از مواد شوینده استفاده نمی کند؟

در صورتی که شما هم متوجه شده اید ماشین ظرفشویی نف در زمان شست و شو از قرص لباسشویی استفاده نمی کند بهتر است موارد ذیل را بررسی نمایید:

از انسداد و عدم رسوب محفظه ظرفشویی مطمئن شوید. در قدم بعدی مخزن شوینده را بررسی کنید تا مواد شوینده به خوبی به ماشین ظرفشویی نف وارد شود.

چرا ساید بای ساید نف برفک می زند؟

از آن جایی که یکی از مزیت های یخچال های ساید بای ساید عدم برفک زدن آن ها می باشد وجود برفک در داخل یخچال و فریزر نشان از مشکلی در این وسیله می باشد، عمده ترین دلیل بروز این مشکل باز گذاشتن بیش از حد درب یخچال است. از دیگر دلایلی که باعث بروز این مشکل می شود می توان به آسیب دیدگی لاستیک های دور درب اشاره کرد.

به چه دلیل آبسرد کن ساید نف کار نمی کند؟

معمولا بروز این مشکل به دلیل تاخوردگی یا خرابی شیلنگ یا قطع بودن آب ورودی پیش می آید.

تعمیر ساید نف

علت گرم شدن هوای یخچال ساید نف چیست؟

دمای مناسب برای یخچال باید بین ۲ تا ۳ درجه ی سانتی گراد باشد، در غیر این صورت مشکل ایجاد شده به دلایل ذیل است:

  • خرابی ترموستات
  • مشکل در درب یخچال
  • کثیفی کویل های کندانسور
  • خرابی فن اواپراتور

 

تعمیر لباسشویی نف

به چه دلیل دیگ ماشین لباسشویی نف نمی چرخد؟

اگر دیگ لباسشویی نف نمی چرخد احتمالا تسمه دچار پارگی یا پوسیدگی شده است. از دیگر عواملی که منجر به نچرخیدن دیگ لباسشویی می شود میتوان به سوختگی دینام و خرابی بلبرینگ ها اشاره کرد.

علت تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی نف چیست؟

در صورتی که بیش از ظرفیت لباسشویی آن را پر کنید و یا اینکه از مواد شوینده ی معتبر استفاده نکنید لباس ها به خوبی شسته و تمیز نخواهند شد.

به چه علت کلید های لباسشویی نف کار نمی کند؟

یکی از مشکلات اصلی لباسشویی نف کار نکردن کلید های آن می باشد. در صورت قطع شدن ارتباط برد اصلی با کنترل و خرابی تایمر این مشکل به وجود خواهد آمد.

 

 

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:32

هنگامی که نام شرکت ال جی به گوش هر یک از ما می رسد ناخودآگاه کلمات دیگری که در ذهن ما خلق می شود کیفیت و صلابت محصولات کمپانی ال جی است تلویزیون ال جی مدل LK573049 شرکت ال جی با پشتوانه چندین سال درخشان که یکی از پیشکسوتان ساخت لوازم برقی است ، توانسته است به بالا ترین سطح کیفیت الکترونیک دست یابد . کمپانی ال جی هر ساله با رونمایی از محصولات جدید و با کیفیت خود و ارائه آن ها به بازار در صدد ارتقاء شهرت و جایگاه خود در میان لیست سازندگان کالا بر آماده است .

تلویزیون ال جی مدل LF54049

کمپانی ال جی با رونمایی از یکی از پروژه های جدید و با کیفیت خود یعنی  Full  HD اسمارت مدل 43LF540T توانست بار دیگر اعتماد و رضایت مردم و مشتریان را به سمت خود جلب کرد . بار دیگر تبحر و توانایی خود را در این زمینه نشان داد . تلویزیون 43 اینچ ال جی Full  HD اسمارت مدل 43LF540Tاکنون در اندازه‌ها و رنگ‌های بیشتری عرضه می‌شوند تا بهتر با فضای داخلی خانه و سلیقه شخصی شما مطابقت داشته باشند . تلویزیون 43 اینچ ال جی Full  HD اسمارت مدل 43LF540T نه تنها فوق‌العاده زیباست، بلکه نصب آن فوق‌العاده آسان است. می توان آن را با یک پایه دیواری طراحی شده مخصوص نصب کرد که تلویزیون شما را به صورت هموار به دیوار آویزان می کند. کابل های تلویزیون را نیز می توان به راحتی پنهان کرد تا تنظیمات شما مرتب و مرتب به نظر برسد

تلویزیون ال جی مدل LH510V49

تلویزیون 43 اینچ ال جی Full  HD اسمارت مدل 43LF540T به جای نور پس‌زمینه، از پیکسل‌های خودنور استفاده می‌کنند. این امر امکان طراحی های نوآورانه تری را فراهم می کند که بسیار باریک هستند، تقریباً هیچ حاشیه ای ندارند، و حتی می توانند خم شوند و غلت بزنند - این یک شاهکار مهندسی است که باید دیده شود تا باور شود.

تلویزیون ال جی مدل LJ510V49

صفحه نمایش  ان دهد. این محصول در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده است و در سایز ۴۹ اینچ برای سالن ها و محیط های متوسط مناسب است. کیفیت تصویر Full HD رنگ ها را غنی و با وضوح بالا نشان می دهد. یکی از قابلیت های انکار نشدنی این محصول پنل آن می باشد. پنل IPS در کنار ویژگی های فراوانی که دارد باعث می شود تلویزیون زاویه دید گسترده داشته باشد. شما در هر کجای اتاق که باشید می توانید تصاویر را با کیفیت بالا دریافت کنید. موتور تصویر Color Master در نمایشگر تلویزیون ال جی مدل LK510049 یکی دیگر از ویژگی های این محصول است. این موتور تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و آن ها را با کیفیت بالاتری ارائه می دهد. اگر می خواهید تصاویری درخشان و جذاب همرا ه با رنگ‌های پر جنب و جوش مشاهده کنید،  LJ510V را توصیه می کنیم. نرخ رفرش تصویر ۵۰ هرتز در این محصول باعث شده است که تصاویر سریع با کیفیت بالا ارائه گردند. قابلیت ارتقاء دهنده ( Resolution Upscaler ) باعث شده است که کیفیت های پایین ارتقا یابند و در حد فول اچ دی نشان داده شوند.

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:46

اگر ظروف به خوبی در ظرفشویی پروفایل خشک نمی شوند اقدامات ذیل را انجام دهید:

  • دستگاه را از برق خارج کنید.
  • پنل ظرفشویی را بردارید.
  • سیم کشی های داخل را به خوبی بررسی کنید.
  • ترموستات را بررسی کنید در صورتی که این قطعه خراب باشد ظروف به خوبی خشک نخواهند شد و باید برای تعمیر یا تعویض این قطعه اقدام نمایید.

به چه دلیل ماشین ظرفشویی پروفایل سر و صدای زیادی ایجاد می کند؟

در صورتی که صدای زیادی از ظرفشویی پروفایل به گوش می رسد بهتر است موارد ذیل را بررسی کنید:

تعمیر ظرفشویی پروفایل

  • از چیدمان صحیح ظروف در دستگاه مطمئن شوید.
  • از تراز بودن ظرفشویی مطمئن شوید.
  • بازوهای آبپاش را بررسی کنید گاهی بر اثر شکستگی یا خرابی بازوهای آبپاش و برخورد آن ها با ظروف صدایی ایجاد خواهد شد.

به چه دلیل بدنه ی ماشین لباسشویی پروفایل برق دارد؟

اگر با لمس بدنه ی لباسشویی احساس برق می کنید احتمالا به دلیل خروج برق از خازن پارازیتگیر، مشکل در برق کشی و یا سوختگی موتور می باشد.

تعمیر لباسشویی پروفایل

چرا دور تند لباسشویی پروفایل کار نمی کند؟

اگر دور تند ماشین‌لباسشویی‌پروفایل کار نکند قطعا لباس ها خشک نخواهند شد، در صورتی که نیاز به تعویض خازن باشد این مشکل به وجود خواهد آمد. گاهی اوقات به دلیل نرسیدن ولتاژ به دستگاه این مشکل رخ می دهد بهتر است سیم رابط موتور را جدا کرده و سیمی که به دور تند مربوط است را پیدا نمایید اگر با اتصال سیم ها به برق، موتور شروع به کار کرد قطعا مشکل از ولتاژ می باشد.

نشتی آب از ماشین ظرفشویی

نشتی آب از بخش های مختلفی از ماشین ظرفشویی اتفاق می افتد مهم ترین بخش هایی که ممکن است شاهد ریزش و نشت آب از آن بخش ها باشیم در ادامه آورده شده است:

نشتی آب از بخش محفظه ی مواد شوینده

در برخی از انواع ماشین های ظرفشویی محفظه ی مواد شوینده بر روی درب قرار گرفته است و به جهت جلوگیری از نشست آب این بخش توسط واشر لاستیکی آب بندی می شود، گاهی اوقات با پارگی یا خرابی این لاستیک شاهد نشت آب از بخش محفظه ی مواد شوینده خواهیم بود که باید نسب به تعویض این واشر لاستیکی اقدام شود.

تعمیر ظرفشویی ال جی

از جمله مهم ترین دلایل نشست آب از درب ماشین ظرفشویی پوسیدگی نوار لاستیکی دور درب می باشد، در صورتی که لاستیک این بخش تخریب شده باشد لازم است تا نسبت به تعویض آن اقدام شود.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی ال جی

علت از کار افتادن دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی چیست؟

معمولا از کار افتادن دکمه های ماشین ظرفشویی به دلیل شکستگی و معیوب شدن دکمه ها یا مشکل در برد ماشین ظرفشویی ال جی می باشد.

چرا درب ماشین ظرفشویی ال جی قفل نمی شود؟

این مشکل بر اثر خرابی تایمر یا سوئیچ قفل اتفاق می افتد برای رفع این مشکل لازم است سوئیچ و تایمر را تعمیر یا تعویض نمایید.

به چه علت ماشین ظرفشویی ال جی آب را تخلیه نمی کند؟

انسداد لوله تخلیه، گرفتگی فیلتر و فاضلاب از اصلی ترین دلایل عدم تخلیه ی آب در ماشین ظرفشویی ال جی می باشد.

روشن نشدن ماشین ظرفشویی

در صورتی که ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود بهتر است در قدم اول به بررسی دو شاخه، برد، پریز برق و کلید روشن/ خاموش دستگاه بپردازید، اگر بعد از بررسی این موارد از سالم بودن آن ها مطمئن شده اید موارد ذیل را بررسی نمایید.

·         مشکل در رله

·         خرابی تایمر

·         خرابی سلکتور

·         مشکل در فیوز حرارتی

·         خرابی قفل درب

·         خرابی موتور محرک

مشکل در رله

در بسیاری از ماشین های ظرفشویی از قطعه ای به نام رله استارت بر روی موتور پمپ اصلی دستگاه استفاده می شود. در صورت روشن نشدن ظرفشویی احتمال دارد رله استارت معیوب شده باشد، اطمینان از سالم بودن این قطعه توسط مولتی متر مشخص می شود.

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:46

تلویزیون ال جی LM6370 دارای کیفیت تصویر Full HD است و رزولوشن 1080 را دارد. این تلویزیون مقرون به صرفه بوده و امکانات و ویژگی های بارزی دارد که بسیرا شبیه به  این تلویزیون نور پس زمینه از نوع مستقیم است و لامپ های LED با آرایش ماتریکسی قرار گرفته در برد نور پردازی قرار گرفته اند. این تلویزیون قابلیت ارتقای کیفیت تصویر را دارد می تواند تصویر HD نیز خیلی با کیفیت و شفاف نمایش دهد. فرمت های دینامیکی بار رزولوشن 2K را پشتیبانی می و در بالاتر از همه آن ها فرمت HDR10 Pro قرار می گیرد. تلویزیون ال جی مدل 43LM6370  تلویزیون 43 اینچ ال جی LM6370 دارای توان صوتی 20 وات است که با دو اسپیکر 10 وات ارائه می شود. قابلیت های صوتی و پشتیبانی از فرمت هایی چون دالبی دیجیتال و DTS به کیفیت تصویر این تلویزیون افزوده است. بدون شک WebOS محبوب ترین سیستم عامل در تلویزیون می باشد که شرکت های دیگری قصد هم تصمیم به استفاده از آن گرفته اند. جستجوی صوتی، الکسا و گوگل اسیستنت با این تلویزیون به خوبی پشتیبانی می شود

 

تلویزیون ال جی مدل 43UN7100 مانند سایر مدل‌های 2019 از طراحی پایه‌های دو شاخه‌ای بهره می‌برد. این پایه‌ها جذابیت زیادی نسبت به سایر پایه‌ها دارند و به همین دلیل کمپانی‌های دیگر نیز به این امر اقدام کرده‌اند. طراحی شیک و در عین حال ساده همراه با قاب باریک در نگاه اول شما را مجذوب خود کرده و اقدام به خرید را مطمئن می‌سازد. این ال ای دی با داشتن سایز 43 اینچ مطمئناً وزن زیادی دارد اما پایه‌های دو شاخه‌ای این وزن را تحمل کرده و نگرانی شما را از بین می‌برد. این تلویزیون را علاوه بر اینکه می‌توانید بر روی میز آن را قرار دهید از قابلیت نصب بر روی دیوار بهره ببرید و لذت دیدن برنامه‌ها را برای خودتان افزایش دهید. ظرافت و زیبایی در طراحی امروزی تلویزیون 2020 ال جی UN7100 دیده می‌شود و بنابراین فضایی دلنشین را با خود به همراه می‌آورد.

تلویزیون ال جی مدل 43UP7550

یکی از نقطه قوت‌های تلویزیون‌های بالارده کمپانی ال جی این است که همگی تقریباً از یک شیوه طراحی ساده اما شیک سود می‌برند. به عنوان مثال ال جی در سال 2020 با طراحی تلویزیون 43 اینچ UN7340 آن را درست مانند مدل UN7340 سال قبل خود طراحی کرد. این دو مدل‌ها یک طرح هستند و می‌توان آنها را به عنوان دو عضو کاملاً شبیه به هم دانست. لازم به ذکر است که  ولید شده لذا هر سایز بسته به سلیقه و نیاز راحت می‌تواند فضایی شیک را در اختیار قرار دهد. از این گذشته براکت گزینه مناسبیست که امروزه بسیاری از خانه‌ها از آن استفاده می‌کنند لذا با قرار گیری تلویزیون بر روی دیوار منزل را از آنچه که هست مرتب‌تر می‌بینید.

تلویزیون ال جی مدل 43UN7340

به جرأت می‌توان گفت پردازنده از اصلی‌ترین مشخصات تصویری تلویزیون ال جی 43UN7340 به شمار می رود که وجود آن برای افزایش کیفیت و کنتراست بالای دستگاه ضروریست. توسط این پردازنده به راحتی می توانید بهبود تصاویر را به خوبی لمس کنید و تصاویر باکیفیت و وضوح بیشتری به معرض دید می گذارد. این پردازشگر با تمام توان به پردازش، تجزیه و تحلیل داده ها می پردازد که سبب می شود تصاویر زیباتر از همیشه نمابان می شوند. به کمک این پردازنده عملکرد دستگاه، کیفیت و سرعت تلویزیون به سطح بالایی بهبود پیدا می کند بدین وسیله بیننده تحربه ای بی نظیر از مشاهده تصاویر باکیفیت بالا کسب می کند. همچنین این تراشه تصاویر را از هرگونه نویز مبرا می سازد و تصاویری شفاف و روان را پخش می کند. همچنین با قابلیت بالا بردن کنتراست تصاویر را بسیار باکیفیت نمایش می‌دهد.  تلویزیون ال جی مدل 43UN7350  پردازنده ی چهار هسته ی مجهر به قابلیت 4K Upscaler است که توسط آن محتواهایی که از کیفیت پایینی برخوردار هستند را ارتقاء داده و آن ها را نزدیک به کیفیت 4K ارائه می دهد. 

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 159 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:25

ساید مابه یا وایت هاوس؟ این سوال بسیاری از افرادی است که قصد خرید یک یخچال ساید با کیفیت را دارند در واقع هر دوی این برند از جمله محبوب ترین برند های لوازم خانگی می باشند، اما این بدان معنا نیست که خرابی آن ها غیر ممکن باشد. تمامی لوازم خانگی بر اثر بالا رفتن طول عمر، استفاده ی نادرست و نوسانات برق دچار خرابی و مشکل خواهند شد.

تعمیر ساید وایت وستینگ هاوس

از جمله اصلی ترین مشکلات ساید وایت وستینگ هاوس میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • نشتی آب
  • کار نکردن یخساز
  • برفک زدن یخچال
  • سرد نکردن یخچال
  • کارکرد مداوم یخچال
  • صدای زیاد از یخچال
  • یخ زدن مواد غذایی در یخچال

از جمله اصلی ترین قطعات ساید وستینگ هاوس وایت میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دمپر
  • اواپراتور
  • نمایشگر
  • ترمو فیوز
  • شیر برقی
  • کندانسور
  • برد اصلی
  • فن اواپراتور
  • فن کندانسور
  • هیتر یا المنت
  • سنسور دیفراست
  • کمپرسور یا موتور
  • سنسور دمای محیطی

هر یک از این قطعات ممکن است بر اثر گذشت زمان و استفاده ی نادرست از این وسیله دچار خرابی و مشکل شود.

تعمیر ظرفشویی وایت وستینگ هاوس

در صورت بروز این مشکل ابتدا برق اصلی را بررسی کنید، سپس از سالم بودن پریز برق مطمئن شوید.

گاهی اوقات به دلیل خرابی برد الکتریکی یا موتور ظرفشویی وستینگ هاوس دستگاه روشن نمی شود.

علت نشتی آب از ماشین ظرفشویی وایت وستینگ هاوس چیست؟

معمولا نشتی آب از ماشین ظرفشویی به دلیل فرسودگی یا پارگی شیلنگ تخلیه اتفاق می افتد، علاوه بر این پمپ ظرفشویی و واشر را بررسی نمایید خرابی بازوهای آبپاش نیز گاهی اوقات موجب نشتی آب از ظرفشویی خواهد شد.

به چه دلیل ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس آبگیری نمی کند؟

عدم آبگیری ماشین ظرفشویی به دلیل خرابی مجرای ورودی آب یا شیر برقی اتفاق می افتد در زمان بروز این مشکل معمولا باید شیر برقی و شیلنگ ها تعویض شوند.

رایج ترین خرابی های لباسشویی وایت وستنیگ هاوس

از جمله متداول ترین خرابی هایی که ممکن است لباسشویی وستینگ هاوس قدیمی و جدید با آن مواجه شده و نیاز به تعمیر پیدا کند میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:


 
تعمیر لباسشویی وایت وستینگ هاوس

  • لرزش لباسشویی
  • نشتی آب از دستگاه
  • عدم آبگیری لباسشویی
  • روشن نشدن لباسشویی
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • صدای غیر معمول لباسشویی
  • کثیف بودن لباس ها بعد از شست و شو

علت بسته نشدن درب یخچال فریزر چیست؟

بسته نشدن درب یخچال فریزر میتواند به دلایل مختلف فنی یا غیر فنی ایجاد شود، از جمله مهم ترین مشکلاتی که با بسته نشدن درب یخچال به وجود می آید میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

·         کارکرد مداوم یخچال

·         مصرف بالای برق

·         فاسد شدن مواد غذایی

·         وارد شدن فشار به موتور

·         برفک زدن یخچال فریزر

در ادامه به علل بسته نشدن درب یخچال خواهیم پرداخت:


بسته نشدن درب یخچال فریزر

یکی از اصلی ترین علل بسته نشدن درب یخچال وجود مشکل در لاستیک دور درب می باشد، این نوار لاستیکی را به خوبی بررسی کرده و اگر متوجه شده اید که بخشی از آن سفت شده میتوانید با استفاده از سشوار، آب و وازلین و یا صابون لاستیک را نرم کرده و در صورتی که بخشی از این نوار لاستیکی جدا شده باشد باید آن را به وسیله ی چسب یا پیچ متصل نمایید.

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 183 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:24

ساید مابه یا وایت هاوس؟ این سوال بسیاری از افرادی است که قصد خرید یک یخچال ساید با کیفیت را دارند در واقع هر دوی این برند از جمله محبوب ترین برند های لوازم خانگی می باشند، اما این بدان معنا نیست که خرابی آن ها غیر ممکن باشد. تمامی لوازم خانگی بر اثر بالا رفتن طول عمر، استفاده ی نادرست و نوسانات برق دچار خرابی و مشکل خواهند شد.

تعمیر ساید وایت وستینگ هاوس

از جمله اصلی ترین مشکلات ساید وایت وستینگ هاوس میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • نشتی آب
  • کار نکردن یخساز
  • برفک زدن یخچال
  • سرد نکردن یخچال
  • کارکرد مداوم یخچال
  • صدای زیاد از یخچال
  • یخ زدن مواد غذایی در یخچال

از جمله اصلی ترین قطعات ساید وستینگ هاوس وایت میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دمپر
  • اواپراتور
  • نمایشگر
  • ترمو فیوز
  • شیر برقی
  • کندانسور
  • برد اصلی
  • فن اواپراتور
  • فن کندانسور
  • هیتر یا المنت
  • سنسور دیفراست
  • کمپرسور یا موتور
  • سنسور دمای محیطی

هر یک از این قطعات ممکن است بر اثر گذشت زمان و استفاده ی نادرست از این وسیله دچار خرابی و مشکل شود.

تعمیر ظرفشویی وایت وستینگ هاوس

در صورت بروز این مشکل ابتدا برق اصلی را بررسی کنید، سپس از سالم بودن پریز برق مطمئن شوید.

گاهی اوقات به دلیل خرابی برد الکتریکی یا موتور ظرفشویی وستینگ هاوس دستگاه روشن نمی شود.

علت نشتی آب از ماشین ظرفشویی وایت وستینگ هاوس چیست؟

معمولا نشتی آب از ماشین ظرفشویی به دلیل فرسودگی یا پارگی شیلنگ تخلیه اتفاق می افتد، علاوه بر این پمپ ظرفشویی و واشر را بررسی نمایید خرابی بازوهای آبپاش نیز گاهی اوقات موجب نشتی آب از ظرفشویی خواهد شد.

به چه دلیل ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس آبگیری نمی کند؟

عدم آبگیری ماشین ظرفشویی به دلیل خرابی مجرای ورودی آب یا شیر برقی اتفاق می افتد در زمان بروز این مشکل معمولا باید شیر برقی و شیلنگ ها تعویض شوند.

رایج ترین خرابی های لباسشویی وایت وستنیگ هاوس

از جمله متداول ترین خرابی هایی که ممکن است لباسشویی وستینگ هاوس قدیمی و جدید با آن مواجه شده و نیاز به تعمیر پیدا کند میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:


 
تعمیر لباسشویی وایت وستینگ هاوس

  • لرزش لباسشویی
  • نشتی آب از دستگاه
  • عدم آبگیری لباسشویی
  • روشن نشدن لباسشویی
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • صدای غیر معمول لباسشویی
  • کثیف بودن لباس ها بعد از شست و شو

علت بسته نشدن درب یخچال فریزر چیست؟

بسته نشدن درب یخچال فریزر میتواند به دلایل مختلف فنی یا غیر فنی ایجاد شود، از جمله مهم ترین مشکلاتی که با بسته نشدن درب یخچال به وجود می آید میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

·         کارکرد مداوم یخچال

·         مصرف بالای برق

·         فاسد شدن مواد غذایی

·         وارد شدن فشار به موتور

·         برفک زدن یخچال فریزر

در ادامه به علل بسته نشدن درب یخچال خواهیم پرداخت:


بسته نشدن درب یخچال فریزر

یکی از اصلی ترین علل بسته نشدن درب یخچال وجود مشکل در لاستیک دور درب می باشد، این نوار لاستیکی را به خوبی بررسی کرده و اگر متوجه شده اید که بخشی از آن سفت شده میتوانید با استفاده از سشوار، آب و وازلین و یا صابون لاستیک را نرم کرده و در صورتی که بخشی از این نوار لاستیکی جدا شده باشد باید آن را به وسیله ی چسب یا پیچ متصل نمایید.

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 181 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:24

LM5000 یکی از تلویزیون های 43 اینچ ال جی است که در سال 2019 تولید شده است. تلویزیون 43 اینچ ال جی LM5000 برای محیط هایی با ابعاد کوچک مناسب است و طراحی باریک و زیبای آن این امکان را فراهم میکند تا بتوانید تلویزیون را روی دیوار هم نصب کنید به صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر Full HD با رزولوشن تصویر 1920x1080 پیکسل مجهز شده است. برخورداری از فناوری هایی مانند Resolution Upscaler کیفیت تصویر را افزایش داده و همچنین فناوری Dynamic Color در کنار پردازنده تک هسته ای رنگهایی طبیعی و زنده را به نمایش میگذارد. تلویزیون ال جی مدل LM630043 شش حالت های مختتلف تصویر که در این تلویزیون به کار رفته است باعث میشود تا مناسب با محتوای در حال پخش بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید.

تلویزیون ال جی مدل LM500043 سایز 43 اینچ به سیستم صوتی دوکاناله و توان صوتی 10 وات مجهز شده است و در حد خود صدای با کیفیتی را پخش میکند. این تلویزیون به پورت HDMI و USB مجهز شده است و میتوانید به راحتی لوازم جانبی را به آن متصل کنید و از تماشای محتوای مورد علاقه خود روی صفحه نمایش 43 اینچ لذت ببرید. این تلویزیون به گیرنده دیجیتال داخلی مجهز شده است و برای تماشای شبکه های داخلی نیازی به خرید گیرنده دیجیتال به صورت جداگانه نخواهید داشت. در ادامه به بررسی کامل مشخصات تلویزیون LG LM5000 میپردازیم.

سایز 43 اینچ از کیفیت تصویر Full HD برخوردار است. کیفیت تصویر این تلویزیون به لطف پردازشگر تک هسته ای و فناوری هایی که در آن به کار رفته خوب است. این تلویزیون تصاویر را با وضوح بالا و کاملا شفاف نمایش میدهد. مجهز بودن تلویزیون ال جی LM5000 به تلویزیون ال جی مدل LM550043 نیز به افزایش کیفیت تصاویر کمک میکند. های دقیقی را پخش میکند. این تلویزیون به فناوری Dynamic Color برای بهبود کیفیت رنگ ها مجهز شده است و با افزایش کیفیت و دقت رنگها در نهایت رنگهای شفافی را تولید میکند. همچنین با فناوری Resolution UpScaler به افزایش کیفیت تصاویر میپردازد. 43LM5000 ال جی با فناوری Resolution UpScaler وضوح تصاویر با کیفیت پایینتر از کیفیت Full HD را افزایش داده و آنها را با کیفیت Full HD یا در حد آن پخش می کندال این تلویزیون به کار رفته است.

تلویزیون ال جی مدل LM570043

فناوری Dynamic Color در کنار پردازشگر تک هسته ای این تلویزیون که به پردازش تصاویر میپردازد در نهایت رنگهای غنی و طبیعی را تولید کرده و تصاویری واقعی را به نمایش میگذارد. پردازشگر پیشرفته تک هسته ای و طبیعی تری را تولید می کند. به این ترتیب صحنه ها کاملا واقعی و با طیف رنگی طبیعی تری پخش خواهد شد. تلویزیون LM5000 ال جی سایز 43 اینچ به کمک این تکنولوژی میتواند رنگ تصاویر را بصورت پویا بهبود ببخشد تا صحنه ها را با رنگ های طبیعی تری نمایش دهد.

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 148 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:26

از جمله اصلی ترین دلایل فاسد شدن مواد غذایی در یخچال میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • باز و بست دائمی درب یخچال
  • تنظیم نبودن دمای یخچال
  • خرابی ترموستات یخچال

فاسد شدن مواد غذایی در یخچال فریزر

باز و بست مداوم درب یخچال یکی از دلایل فاسد شدن مواد خوراکی داخل آن می باشد. در این صورت دمای یخچال کاهش پیدا کرده و سرمای لازم برای نگه داری مواد غذایی تامین نخواهد شد.

تنظیم نبودن دمای یخچال

از دیگر عواملی که باعث فاسد شدن مواد خوراکی در یخچال می شود تنظیم نبودن دمای یخچال است. بهترین دما برای یخچال ۳ تا ۵ درجه می باشد. بالا بودن دمای یخچال باعث یخ زدگی خوراکی ها و تغییر مزه ی آن ها خواهد شد.

خرابی فیلتر تصفیه یخچال فریزر

از آن جایی که یخچال های امروزی به سیستم آب شهری متصل بوده و آب شهر به صورت کاملا ۱۰۰ درصد تصفیه نیست این یخچال ها دارای فیلتر تصفیه هستند و می توانند تا ۹۹ درصد آلودگی های آب را از بین ببرند. فیلتر یخچال دارای انواع مختلفی بوده و می تواند در درون یا بیرون یخچال نصب شوند.

انواع فیلتر یخچال

فیلتر داخلی یخچال

این فیلتر برای تصفیه ی آب ورودی از فیلتر خارجی و به منظور تصفیه ی کامل آب مورد استفاده قرار می گیرد.

ایجاد صدا های عجیب و غریب از یخچال فریزر

معمولا صدای غیر طبیعی یخچال امرسان، دوو، هیمالیا، الکترواستیل، سامسونگ، ال جی، دیپوینت، پارس و به طور کلی تمامی برند های یخچال و فریزر مربوط به عملکرد نادرست قطعه یا قطعاتی از این وسیله می باشد، در ادامه به انواع صدا های غیر معمول که از یخچال فریزر به گوش میرسد پرداخته ایم.

انواع صدا های یخچال

از جمله رایج ترین صدا های آزار دهنده ای که ممکن است از یخچال فریزر به گوش برسد عبارت است از: صدای خرخر، صدای تق تق، قُل قُل، کلیک، تیک تیک، وز وز.

 علت به گوش رسیدن صدای خرخر از یخچال چیست؟

اگر از یخچال قدیمی استفاده میکنید صدای خرخر کاملا طبیعی و مربوط به حرکت گاز درون لوله های پشت دستگاه می باشد، البته گاهی فرسوده شدن این لوله ها منجر به صدایی غیر قابل تحمل خواهد شد که در این صورت باید حتما از یک تعمیرکار یخچال فریزر کمک بگیرید.

تعمیر یخچال دوو

رایج ترین مشکلات یخچال فریزر دوو که افراد زیادی با آن مواجه شده و برای عیب یابی و تعمیر آن با ویان سرویس تماس گرفته اند در ذیل آمده است:

  • کار کردن یکسره ی یخچال فریزر دوو

اگر دستگاه اتومات کار نمی کند قطعا نشت گاز یا خرابی ترموستات باعث بروز این مشکل شده است.

  • خنک نکردن یخچال فریزر دوو

اگر در بخش یخچال یا فریزر دوو با کاهش سرما و برودت مواجه شده اید، مشکل مربوطه میتواند از نشت گاز، انسداد لوله دیفراست، خرابی فن و خرابی سنسور یخچال فریزر دوو باشد. لازم است عیب یابی یخچال فریزر دوو و رفع مشکل را به تکنسین مجربی بسپارید.

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 151 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:26

تلویزیون سونی 85X8500G از جمله محصولات به روز و هوشمند کمپانی ژاپنی سونی می باشد که این مدل نیز مانند سایر مدل های امروزی در جدول براویا قرار گرفته شده است. وجود بستر نرم افزاری همراه با قابلیت هوشمند بودن در ال ای دی سونی نه تنها کاربر را به بخش های متنوع و کاربردی تلویزیون دعوت می کند؛ بلکه در عین حال نیز امکان پخش و مشاهده ویدیوهای پرطرفدار همچون یوتیوب و Netflix را در دسترس قرار می دهد. نمایشگر تلویزیون سونی به صورت تخت و شیک بر روی صفحه اصلی آن نگاشته شده که با کیفیت تصویر 4K همراه شده است.

تلویزیون سونی مدل X8500G85

از برجسته ترین خصوصیاتی که کمک به نمایش هر چه بهتر و دقیق تر رنگ ها و صحنه های طبیعی تصویر می کند، می توان به استاندارد کیفیت تصویر HDR همراه با تکنولوژی رنگ های زنده Live Colour، قابلیت درخشندگی TRILUMINOS نمایشگر و همچنین سرعت رفرش تصویر 100 هرتزی اشاره داشت که در بخش های بعدی مفصل تر به توضیح هر یک پرداخته ایم. بخش سیستم صدای در ال ای دی هوشمند سونی با بلندگوهایی از نوع Acoustic آمده اند که با توان صدای 20 واتی شان می توانید به بهترین شکل از کیفیت راضی کننده صدای موسیقی های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین حافظه ذخیره سازی نیز کمک به نگه داری محتوا بر روی تلویزیون سونی می کند. علاوه بر این هر کدام از گیرنده های DVB-T  و DVB-T2 هم در بین دیگر مشخصات LED سونی به چشم می خورند. ادامه شرح نقد و بررسی تلویزیون سونی X8500G را به بخش های دیگر موکول کرده ایم و شما نیز اگر مشتاق به خواندن آن باشید، بدون شک این مدل تلویزیون 2019 را به یکی از انتخاب های خوبتان تبدیل می کنید. 

تلویزیون سونی مدل X85J85

که نظر کاربر را به سمت خود جلب می کند، چراکه طراحی این قاب کاملاً خوش ساخت همراه با لبه های تیزی در نظر گرفته شده است. از مزیت های قاب باریک در ال ای دی 4K سونی 85X8500G این است که کمک می کند سطح صفحه نمایش را بسیار گسترده تر از آنچه که هست مشاهده نمایید و در نتیجه ی آن چشم بر روی صفحه نمایش متمرکز تر می شود.

تلویزیون سونی مدل X9000H85

دو شاخه ای و از اطراف آن طراحی شده اند. این پایه ها از استحکام بالایی برخوردار هستند به صورتیکه نه تنها سایزهای کوچک تر از 85 اینچ را به راحتی تحمل می کنند، بلکه در عین حال نیز با خیال راحت می توانید اندازه 85 اینچ این در ال ای دی را بر روی آنها قرار دهید. همچنین این پایه ها دارای قابلیت مدیریت کابل است. در واقع مدیریت کابل ها که سونی این مدل تلویزیونش را به آن مجهز ساخته کاری می کند تا سیم های اضافه به صورت کاملاً مدیریت شده و از قسمت پایه‌ی آن به قسمت پشت تلویزیون هدایت شوند که در نتیجه آن دیگر با کابل های اضافه در اطراف تلویزیون مواجه نخواهید شد.

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:21

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که یخچال مجیک ساخت کجاست؟ تمامی لوازم برقی تولید شده توسط برند مجیک کیفیت بالایی دارد، یخچال های مجیک ساخت کشور کره ی جنوبی بوده و به کشور های مختلف دنیا از جمله ایران صادر می شود.

تعمیر یخچال مجیک

از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در زمان کار با یخچال ساید مجیک یا دیگر مدل های این برند با آن مواجه شوید در ذیل آمده است:

کارکرد بدون وقفه ی یخچال مجیکمعمولا بروز این مشکل نیاز به بررسی سیم پیچ های کندانسور خواهد داشت.

خنک نبودن هوای یخچال مجیک: در صورتی که یخچال مجیک نتواند سرمای مورد نیاز برای نگه داری مواد خوراکی را فراهم کند تمامی مواد غذایی داخل یخچال فاسد خواهند شد. بهتر است در صورت افت سرمای این وسیله از سالم بودن لاستیک دور درب، چفت شدن درب یخچال، کمپرسور، رله کمپرسور مطمئن شوید.

روشن نشدن یخچال

معمولا روشن نشدن یخچال میتواند به دلایل ذیل باشد:

  • خرابی ترموستات یخچال
  • مشکل در برد الکترونیکی
  • خرابی کمپرسور یا موتور
  • مشکل در جریان برق ورودی
  • خرابی در اتصالات سیم کشی داخلی

خرابی ترموستات

به دلیل اینکه ترموستات با بررسی دمای یخچال با ارسال دستور روشن یا خاموش موجب روشن شدن یا خاموشی یخچال میشود در صورتی خرابی باعث می شود یخچال روشن نشود.

کاهش سرمایش یخچال یا فریزر

در ادامه به مهم ترین دلایل گرم بودن هوای داخل یخچال پرداخته ایم:

·کمبود گاز مبرد

یکی از علت های اصلی سرد نکردن یخچال کم بودن گاز مبرد می باشد، کم شدن یا نشتی گاز در فرآیند سرمایش سبب داغ شدن کمپرسور و کاهش سرمای یخچال خواهد شد، بهتر است در صورت لزوم از یک تکنسین به جهت شارژ گاز مبرد یخچال کمک بگیرید.

·خرابی کمپرسور

کمپرسور یکی از مهم ترین بخش های یخچال میباشد که در صورت خرابی کمپرسور یا رله استارت هوای داخل یخچال سرد نخواهد شد، خنک نکردن یخچال در صورت کار کردن فن یکی از نشانه های خرابی کمپرسور می باشد که باید تعویض شود.

منبع: ویان سرویس

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:21

از جمله دلایل مهمی که باعث خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی میشود استفاده ی مداوم از آن می باشد، بهتر است نیم ساعت بعد از استفاده به خصوص در جارو های قدیمی مدتی آن را خاموش کرده و مجددا کار را شروع نمایید.

پر شدن کیسه جاروبرقی و داغ شدن بوی بد جاروبرقی

پر شدن کیسه ی جاروبرقی و گرفتگی فیلتر ها از دیگر عواملی است که باعث می شود جارو در حین کار خاموش شود، چرا که در صورت پر بودن کیسه یا کثیف شدن فیلتر ها موتور جاروبرقی بیش از حد داغ شده و در نتیجه در حین کار متوقف خواهد شد، همواره سعی کنید کیسه ی آن را بعد از گذشت مدتی تعویض نمایید.

صداهای عجیب و غریب جاروبرقی

از اصلی ترین دلایلی که منجر به خرابی سیم جمع کن در جاروبرقی می شود استفاده ی نادرست از این دستگاه و باز کردن بیش از اندازه ی سیم آن می باشد، این امر سبب می شود بعد از مدتی سیم جمع کن جارو قادر به جمع کردن سیم نبوده و حتی در مواقعی خرابی سیم و روشن نشدن جاروبرقی نیز پیش می آید.

فنر سیم جمع کن جاروبرقی چیست؟

فنر سیم جمع کن جاروبرقی یکی از قطعات مربوط به سیم جمع کن می باشد که برای مشخص کردن جهت جمع کردن سیم در این دستگاه تعبیه شده است. با کمک این قطعه می توان سیم را به دور آن پیچاند، اگر فنر سیم جمع کن جاروبرقی معیوب شود سیم جارو به خوبی جمع نخواهد شد.

خرابی سیم جمع کن جاروبرقی

از جمله اصلی ترین دلایلی که منجر به ایجاد صداهای عجیب و غریب از جاروبرقی می شود در ذیل آورده شده است:

مشکل در پروانه فن جاروبرقی

معمولا پروانه فن بعد از مدتی بر اثر چربی و گرد و غبار کثیف شده و همین امر سبب به گوش رسیدن صدای ناهنجاری از جاروبرقی خواهد شد. در صورتی که مشکل از پروانه فن باشد با تمیز کردن آن مشکل برطرف خواهد شد. به طور کلی گاهی کثیف شدن قطعات جاروبرقی سبب بروز مشکلاتی می شود که به سادگی و با تمیز کردن آن ها مشکل رفع خواهد شد همان طور که برخی از افراد می پرسند چرا جاروبرقی مکش نداره؟ اگر مکش جاروبرقی کم شده باید فیلتر هوا را تمیز کرد.

خاموش شدن جاروبرقی حین کار

از جمله اصلی ترین دلایل استشمام بوی نامطبوع جارو میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

قارچ ها

معمولا قارچ ها در داخل فیلتر یا کیسه ی جاروبرقی پیدا میشوند و تجمع آن ها میتواند باعث استشمام بوی نامطبوعی از جارو شود.

گرد و غبار

گاهی اوقات جمع شدن مقدار زیادی گرد و غبار و ذراتی مانند مواد غذایی باعث ایجاد بوی نامطبوعی از جارو خواهد شد.

منبع: ویان سرویس

 

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 115 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:12

تلویزیون سونی مدل X9500H65 به عنوان یکی از مدل‌های بالارده و می‌توان گفت در صدر جدول تلویزیون‌های بالارده‌ی این کمپانی ژاپنی قرار گرفت که با تولید آن در سال 2020 گزینه‌ای فوق‌العاده و متفاوت‌تر از همیشه پیش روی کاربران قرار گرفت. در ابتدا از طراحی آن شروع می‌کنیم سپس به بخش‌های دیگر این LED می‌رویم. قاب باریک همراه با لبه‌های تیز آن و همچنین پایه‌های دو شاخه‌ای با امکان مدیریت کردن کابل‌ها از بهترین خصوصیات طراحی این ال ای دی سونی محسوب می‌شوند. بعد از طراحی بخشی که بیشتر از همه نظر کاربران را به سمت خود جلب می‌کند بخش هوشمند و امکانات آن می‌باشد. قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم عامل اندروید و جستجوی صوتی همگی از عالی‌ترین مزیت‌های این LED سونی می‌باشند که در بخش‌های دیگر به صورت مفصل‌تر هر کدام یک را توضیح می‌دهیم. قسمت تصویر و صفحه‌نمایش تلویزیون سونی از کیفیت تصویر 4K، پردازنده Processor X1 Ultimate،

تلویزیون سونی مدل X8000H75

 سرعت رفرش تصویر 120 هرتز و فرمت تصویری HDR تشکیل شده و شک نکنید که شما را از دیدن جذاب‌ترین و با کیفیت‌ترین تصاویر بی‌نیاز می‌کند. در کنار تصویر مورد دیگری که در تلویزیون سونی بسیار زیاد خودنمایی می‌کند صدا و قدرت عالی آن می‌باشد. توان 30 وات و فناوری صدای سه بعدی Dolby Atmos از مهمترین خصوصیات صوتی این LED هستند که به کمک بلندگوهای Acoustic آن از هر طرف صدا در سرتاسر صفحه‌نمایش پخش می‌شود. در آخر نیز با بیان اینکه ال ای دی سونی از قابلیت APPLE AIRPLAY پشتیبانی می‌کند می‌خواهیم خبری خوب برای دارندگان گوشی‌های شرکت اپل دهیم. ادامه این نقد و بررسی هیجان‌انگیز را به بخش‌های دیگر موکول می‌کنیم و توصیه می‌کنیم این بحث جذاب را از دست ندهید.

تلویزیون سونی مدل X9000H75

تلویزیون سونی 75 اینچ مدل X9000H به کمک دو تکنولوژی دالبی ویژن و دالبی اتموس سینما را به خانه شما می آورد. تلویزیون هوشمند سونی 75X9000H دارای سیستم عامل اندروید 9 است و امکانات و ویژگی های پیشرفته بسیار خوبی دارد. این تلویزیون دارای Chromecast داخلی نیز است که قابلیت اتصال موبایل به تلویزیون را فراهم می کند. همچنین دارای ریموت کنترل هوشمند است

تلویزیون سونی مدل X9500H75

 و از جستجوی صوتی و دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی می کند. سونی از پردازشگر X1 4K HDR در این تلویزیون استفاده نموده است و به کمک تکنولوژی 4K X-Reality PRO رزولوشن تصاویر را افزایش و نویز آنها را کاهش می دهد. تلویزیون 75 اینچ سونی X9000H دارای فناوری TRILUMINOS نیز است و طیف گسترده ای از رنگ ها را برای نمایش بهتر محتوای

تلویزیون سونی مدل X8000H85

تلویزیون 4K سونی 75X9000H یکی از بهترین تلویزیون های مخصوص بازی در سال 2020 است. سونی قابلیت هایی در این تلویزیون گنجانده که باعث شده تا برای گیمرها بهترین گزینه در میان تلویزیون های ال ای دی باشد. این تلویزیون دارای پورت ورودی HDMI 2.1 است و توانایی نمایش محتوای 4K با رفرش ریت 120 هرتز را دارد. کنسول های نسل نهم یعنی PlayStation 5 و Xbox series X خروجی تصویر 4K@120Hz دارند، بنابراین تلویزیون 75X9000H گزینه مناسبی برای آنها می باشد.

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 203 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:11

تلویزیون سونی X80J یا X8000J سایز 65 اینچ جزو تلویزیون های 2021 سونی به شمار می رودتلویزیون سونی ایکس 80 جی ارزان ترین تلویزیون فورکی سونی با صفحه نمایش ال ای دی و رابط کاربری Google TV در سال 2021 می باشد. تلویزیون X80J برای تماشای برنامه های تلویزیونی معمولی، فیلم و سریال مناسب است. این تلویزیون با مدل کامل KD-65X80J وارد بازار ایران می شود و مونتاژ کشور مالزی است. تلویزیون مذکور مدل جایگزین و جدید در سال قبل می باشد. این محصول هم رده است و شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. تلویزیون سونی مدل X80J65 تنها به دلیل برخورداری از تکنولوژی Motionflow XR 240 به طور نامحسوس کیفیت تصویر بهتری دارد. تلویزیون مذکور دارای صفحه نمایش ال ای دی و پنل ADS می باشد که توانایی نمایش رنگ های تیره عمیق در محیط های تاریک را ندارد به همین دلیل برای استفاده در محیط هایی با نور متوسط و زیاد گزینه مناسب تری است.

تلویزیون سونی مدل X85J65

 تلویزیون هایی با پنل ADS نسبت به پنل های IPS حداکثر روشنایی و زاویه دید بیشتری دارند. علاوه بر آن در مقابل ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. تلویزیون ال ای دی سونی 65X80J نور پس زمینه Direct LED دارد اما جزو تلویزیون های پایین رده می باشد و خبری از تکنولوژی Local Dimming در آن نیست.

تلویزیون سونی مدل X9000H65

تلویزیون سونی 65X9000H به عنوان یک مدل بالارده و در جدول سری براویا قرار گرفته شده که با تولید آن در سال 2020 با امکانات به روز خود پا به دنیای کاربران گذاشت تا محبوبیت خود را به رخ بکشد. این ال ای دی دارای سایزهای مختلفی می‌باشد که سونی با عرضه‌ی آن در اندازه‌های مختلف کاری کرد تا کاربران هر کدام یک را بسته به محیط مورد نظر انتخاب کنند. ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا شما را با مشخصات سایز 65 اینچ آشنا کنیم. سود بردن از طراحی فوق‌العاده شیک در این تلویزیون علاوه بر امکانات عالی آن نظر کاربر را در همان نگاه اول به سمت خود می‌کشاند.

تلویزیون سونی مدل X9077H65

 از مهمترین مشخصات این ال ای دی 2020 باید به بخش هوشمند آن اشاره کنیم. یک بخش کاملاً هوشمند و کاربردی که به کمک ریموت کنترل، مرورگر وب و نیز قابلیت Wi-Fi به هر آنچه که می‌خواهید می‌رسید. وجود سیستم عامل اندروید همراه با جدیدترین نسخه‌ی آن بسیار به‌روز است به صورتیکه با روی صفحه آمدن هر برنامه محیطی کاملاً شاد و فرح‌بخش را برای شما و اعضای خانواده به وجود می‌آورد. قسمت دیگری از مشخصات این LED سونی مربوط به تصویر و کیفیت آن می‌باشد.

تلویزیون سونی مدل X90J65

 صفحه‌نمایش با کیفیت تصویر 4k همراه با موتور پردازشگر X1 4K HDR Processor از عالی‌ترین خصوصیات تصویری هستند. هر چند این دو ویژگی تصویر در کنار همدیگر به خلق تصاویری فوق‌العاده زیبا و طبیعی کمک می‌کنند اما سونی از سرعت رفرش تصویر 120 هرتز و استاندارد تصویر HDR نیز برای صفحه‌نمایش این ال ای دی کمک گرفته است. بلندگوهای این تلویزیون دارای توان صدای 20 وات هستند و به دلیل اینکه دامنه‌ی کاملی را تحت پوشش قرار می‌دهند پس در نتیجه می‌توان از آنها انتظار تولید صدا با باس قوی را داشت. حال با تمام خصوصیات عالی که تلویزیون سونی داشت و ذکر کردیم محال است از خواندن ادامه این نقد و بررسی دست بکشید، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 120 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:43

برد الکتریکی ماشین لباسشویی از تعداد زیادی خازن و فیوز تشکیل شده است که گاهی خرابی و سوختگی یکی از آن ها منجر به عدم کارایی برد خواهد شد معمولا در اثر موارد ذیل برد دچار خرابی می شود: آیا برد لباسشویی قابل تعمیر است؟

 

  • نوسانات برق
  • مرطوب شدن برد
  • جابه جایی لباسشویی در زمان کار

در صورتی که یک یا چند خازن یا فیوز برد دچار سوختگی شده باشد می توان آن را تعمیر کرد اما در صورتی که برد کاملا سوخته و معیوب شده باشد، با تعمیر مشکل رفع نشده و فقط باید نسبت به تعویض آن اقدام شود.

عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی

بروز این مشکل در همه ی برند های لباسشویی ممکن است به علل مختلفی روی دهد به همین دلیل در ذیل به تمام دلایل عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اشاره کرده ایم.

  • انسداد فیلتر پمپ تخلیه
  • مشکل در پمپ تخلیه
  • انسداد شیلنگ تخلیه
  • مشکل در برد یا تایمر
  • انسداد در مسیر تخلیه آب

انسداد فیلتر پمپ تخلیه

یکی از دلایل اصلی تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی انسداد و گرفتگی فیلتر پمپ تخلیه می باشد، این فیلتر قبل پمپ و به جهت جلوگیری از خرابی پمپ در ماشین لباسشویی تعبیه میشود تا از ورود اشیای جا مانده در لباس مانند سکه، سنجاق و…، همچنین کرک های لباس به پمپ تخلیه جلوگیری شود. گاهی اوقات بر اثر انسداد و گرفتگی، فیلتر مسدود شده و در این صورت عملیات تخلیه انجام نخواهد شد بهتر است فیلتر را باز کرده و به خوبی تمیز نمایید.

علت خرابی هیتر ماشین لباسشویی

از جمله اصلی ترین نشان های خرابی هیتر ماشین لباسشویی که در صورت مواجه شدن با آن باید مطمئن شوید خرابی هیتر ماشین لباسشویی  به درستی کار نمی کند میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • پریدن فیوز یا برق اصلی
  • گرم نشدن آب ماشین لباسشویی
  • تمام نشدن برنامه ی شست و شو

علت حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی

از جمله مهم ترین دلایل بروز این مشکل در انواع برند های ماشین لباسشویی در ذیل آورده شد است:

حل نشدن پودر در لباسشویی

رطوبت جاپودری

یکی از اصلی ترین دلایل حل نشدن پودر در ماشین خیس و مرطوب بودن جاپودری می باشد در این صورت پودر وارد شده در این بخش رسوب کرده و بر روی هم انباشته شده این امر باعث می شود پودر نتواند در فرآیند شست و شو وارد شود.

مواد شوینده ی نامرغوب

استفاده از مواد شوینده ی بی کیفیت و نامرغوب یکی دیگر از دلایل حل نشدن پودر می باشد. بهتر است همیشه از مواد شوینده ی با کیفیت و مخصوص لباسشویی استفاده نمایید.

منبع: ویان سرویس

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی...
ما را در سایت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرند اکبری viapr بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:43